Rozstrzygnięcie przetargu - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Iłowa
plik do pobrania - Pełna treść pisma
Rozstrzygnięcie przetargu - "Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie i filii w Rudzie."
plik do pobrania - Pełna treść pisma
Ogłoszenie o zamówieniu - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Iłowa
Ruda-Huta: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Iłowa.
Numer ogłoszenia: 305038 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ruda-Huta , ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 082 5686033, faks 082 5686033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudahuta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Iłowa..
Ogłoszenie o zamówieniu - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie i filii w Rudzie.
Ruda-Huta: Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie i filii w Rudzie.
Numer ogłoszenia: 295956 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ruda-Huta , ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 082 5686033, faks 082 5686033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudahuta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie i filii w Rudzie..
Rozstrzygnięcie przetargu "„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Ruda-Huta..."
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z póżn.zm.) – uprzejmie informuję, że:
I. w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego PRZEDSIĘBIORSTWO „TECHNOBUD” Sp. z o.o. /oferta nr 4/ wybrane zostało na wykonawcę zamówienia
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Ruda-Huta w miejscowościach Jazików, Chromówka, Poczekajka, Ruda-Kolonia, Marynin, Zarudnia, Ruda-Huta, Leśniczówka - Etap I miejscowość Ruda-Huta, ul. Nadrzeczna i ul. Niepodległości część A” - za cenę brutto: 1 031 186,12zł.
Wybrana oferta uznana została za najkorzystniejszą i otrzymała 100 pkt.
05-06-2012-10-07-09-01.pdf - pełna treść ogłoszenia - plik do pobrania
Ruda-Huta: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Ruda-Huta w miejscowościach Jazików, Chromówka, Poczekajka, Ruda-Kolonia, Marynin, Zarudnia, Ruda-Huta, Leśniczówka - Etap I miejscowość Ruda-Huta, ul. Nadrzeczna...
Ruda-Huta: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Ruda-Huta w miejscowościach Jazików, Chromówka, Poczekajka, Ruda-Kolonia, Marynin, Zarudnia, Ruda-Huta, Leśniczówka - Etap I miejscowość Ruda-Huta, ul. Nadrzeczna i ul. Niepodległości część A.
Numer ogłoszenia: 146696 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Rozstrzygnięcie przetargu - zakup i dostawa sprzętu w ramach operacji "Rozbudowa systemu zbiórki odpadów na terenie Gminy Ruda-Huta poprzez zakup środków transportu oraz pojemników do zbiórki odpadów komunalnych.
18-04-2012-08-16-26-01.pdf - Rozstrzygnięcie przetargu - pełna treść pisma
Rozstrzygnięcie przetargu - Remont kotłowni z układem pomp ciepła w budynku Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie
rozstrzygniecie_pompy_ciepla.pdf - Pełna treść rozstrzygnięcia - plik do pobrania
Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu w ramach operacji: „Rozbudowa systemu zbiórki odpadów na terenie Gminy
Ruda-Huta: Zakup i dostawa sprzętu w ramach operacji: Rozbudowa systemu zbiórki odpadów na terenie Gminy Ruda-Huta poprzez zakup środków transportu oraz pojemników do zbiórki odpadów komunalnych.
Numer ogłoszenia: 107452 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Rudzie-Hucie , ul. Targowa 6, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 82 5686022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu w ramach operacji: Rozbudowa systemu zbiórki odpadów na terenie Gminy Ruda-Huta poprzez zakup środków transportu oraz pojemników do zbiórki odpadów komunalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa: 1) Ciągnik rolniczy - fabrycznie nowy; rok produkcji 2012; moc silnika 70-75KM; min. 4 cylindrowy; napęd na tylną oś; z kabiną montowaną fabrycznie z wentylacją i ogrzewaniem oraz możliwością wsiadania na obie strony; dodatkowe siedzisko pasażera; skrzynia biegów z rewersem mechanicznym -min. 12 biegów przód i 12 tył; dolny zaczep do przyczep jednoosiowych; górny zaczep do przyczep dwuosiowych; sprężarka powietrza z układem hamulców pneumatycznych do przyczep; ilość wyjść hydraulicznych min. 4; ogumienie tylne radialne 18,4R30; światło ostrzegawcze typu kogut - pomarańczowe; instrukcja obsługi w języku polskim; gwarancja min. 24 m-ce bez limitu motogodzin. 2) Przyczepa jednoosiowa - fabrycznie nowa; rok produkcji 2012; ładowność 5 ton; wywrot trójstronny; pojemność ładunkowa min. 8,0 m3; wysokość ścian bocznych min. 500 + 500 mm; plandeka ze stelażem; ogumienie 400/60-15,5; koło zapasowe z ogumieniem 400/60-15,5; instalacja hamulcowa pneumatyczna; tylny zaczep do przyczep dwuosiowych; tylne gniazdko elektryczne, pneumatyczne i hydrauliczne; gwarancja min. 24 m-ce. 3) Pojemniki na odpady komunalne - fabrycznie nowe, gatunek I; pojemność 120 litrów; wykonane z tworzywa PEHD; 2 kółka jezdne; kolor zielony; przystosowane do opróżniania przez typowe śmieciarki; gwarancja min. 12 m-cy; wielkość zamówienia - 200 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.52.00.00-6, 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentowanie wykonania w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - dla części I zamówienia - dostawę sprzętu rolniczego o wartości zamówienia objętego przetargiem w I części zadania; - dla części II zamówienia - dostawę pojemników na odpady do wartości zamówienia objętego przetargiem w II części zadania. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentowanie ubezpieczenia Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Rudzie-Hucie, ul.Targowa 6, 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Rudzie-Hucie, ul.Targowa 6, 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przy wsparciu środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-20013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego i przyczepy jednoosiowej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa: 1) Ciągnik rolniczy - fabrycznie nowy; rok produkcji 2012; moc silnika 70-75KM; min. 4 cylindrowy; napęd na tylną oś; z kabiną montowaną fabrycznie z wentylacją i ogrzewaniem oraz możliwością wsiadania na obie strony; dodatkowe siedzisko pasażera; skrzynia biegów z rewersem mechanicznym -min. 12 biegów przód i 12 tył; dolny zaczep do przyczep jednoosiowych; górny zaczep do przyczep dwuosiowych; sprężarka powietrza z układem hamulców pneumatycznych do przyczep; ilość wyjść hydraulicznych min. 4; ogumienie tylne radialne 18,4R30; światło ostrzegawcze typu kogut - pomarańczowe; instrukcja obsługi w języku polskim; gwarancja min. 24 m-ce bez limitu motogodzin. 2) Przyczepa jednoosiowa - fabrycznie nowa; rok produkcji 2012; ładowność 5 ton; wywrot trójstronny; pojemność ładunkowa min. 8,0 m3; wysokość ścian bocznych min. 500 + 500 mm; plandeka ze stelażem; ogumienie 400/60-15,5; koło zapasowe z ogumieniem 400/60-15,5; instalacja hamulcowa pneumatyczna; tylny zaczep do przyczep dwuosiowych; tylne gniazdko elektryczne, pneumatyczne i hydrauliczne; gwarancja min. 24 m-ce.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.52.00.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne - fabrycznie nowe, gatunek I; pojemność 120 litrów; wykonane z tworzywa PEHD; 2 kółka jezdne; kolor zielony; przystosowane do opróżniania przez typowe śmieciarki; gwarancja min. 12 m-cy; wielkość zamówienia - 200 sztuk.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SIWZ_ciagnik_05_04_2012.pdf - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Unieważnienie przetagu - Zakup i dostawa sprzętu w ramach operacji: Rozbudowa systemu zbiórki odpadów na terenie Gminy Ruda-Huta poprzez zakup środków transportu oraz pojemników do zbiórki odpadów komunalnych
Przetarg_ZUK_uniewaznienie.pdf - Unieważnienie przetargu - pełna treść plik do pobrania