letter small letter normal letter big

Zasady rekrutacji pracowników

Proces naboru pracowników do administracji samorządowej określa ustawa z 6 maja 2005 roku o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz. U. Nr 122, poz. 1020). Wprowadziła ona zasadę przejrzystości procedur zatrudnienia na stanowiska urzędnicze w jednostkach samorządu terytorialnego. Nowe zasady rekrutacji stosuje się do pracowników samorządowych zatrudnianych na podstawie mianowania oraz umowy o pracę.

Procedury związane z zatrudnianiem nowych pracowników w Urzędzie Gminy Ruda-Huta zostały wprowadzone Zarządzeniem Nr 29/06 Wójta Gminy Ruda-Huta z dnia 03 sierpnia 2006 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Ruda-Huta.

Wobec powyższego informujemy, że dokumenty aplikacyjne kandydatów ubiegających się o zatrudnienie na wolnych stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Gminy Ruda-Huta przyjmowane będą wyłącznie po uruchomieniu procedury naboru, w okresie wyznaczonym w ogłoszeniu o naborze. Poza tą procedurą brak jest możliwości składania dokumentów aplikacyjnych.

Ogłoszenie o stanowisku urzędniczym oraz naborze kandydatów umieszcza się na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Ruda-Huta, w Biuletynie Informacji Publicznej (www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta),oraz na stronie internetowej Gminy Ruda-Huta (www.ruda-huta.home.pl).

Dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum tutejszego Urzędu. Natomiast dokumenty aplikacyjne osoby wyłonionej w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jej akt osobowych.


Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2008-12-12 12:10:29
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2008-12-12 12:10:29
Odsłon: 3639
Dziennik zmian