ZAPYTANIA OFERENTÓW I ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA OFERENTÓW - Remont kotłowni z układem pomp ciepła w budynku Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie
1. Czy Zamawiający posiada projekt budowlany wykonawczy instalacji zewnętrznej poziomej „dolnego źródła” ? AD 1. Brak dokumentacji wykonawczej na wykonanie całkowitej instalacji dolnego źródła /określono jedynie ilość odwiertów, średnicę sond, instalację zbiorczą 2 x DN 125 oraz maksymalne opory hydrauliczne całej instalacji/. Zgodnie z punktem 6 ppkt. 6 rozdziału XIII Opis sposobu przygotowania ofert należy przeprowadzić wizytację terenową w celu sporządzenia prawidłowego kosztorysu ofertowego.
2. Czy Zamawiający posiada projekt wykonawczy instalacji elektrycznej zasilania pomp ciepła oraz projekt instalacji elektrycznej oświetlenia pomieszczenia lokalizacji pomp ciepła ? AD 2. Nie, należy wykonać we własnym zakresie zasilanie pomp ciepła bez instalacji oświetlenia pomieszczenia.
3. Czy zamawiający posiada przydział mocy elektrycznej dla zasilania pomp ciepła? AD 3. Zamawiający posiada przydział mocy elektrycznej.
4. Czy Zamawiający posiada projekt wykonawczy, ponieważ uważamy, że zakres i szczegółowość projektu budowlanego „część technologiczna” jest niewystarczająca dla prawidłowej realizacji robót ? AD 4. Zamawiający nie posiada projektu wykonawczego technologicznego. Zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej oraz na podstawie przewidywanej wizji terenowej, należy wykonać połączenia tak, aby istniała współpraca /również w układzie kaskadowym/ z istniejącą kotłownią olejową.
5. Proszę o informację, który z zamieszczonych w projekcie budowlanym schematów technologicznych jest obowiązkowy, ponieważ w projekcie budowlanym część technologiczna jest zawarty tylko 1 rysunek oraz przykładowe schematy hydrauliczne w zamieszczonej broszurze danych technicznych pompy ciepła firmy Danfoss? AD 5. Pompy ciepła mają być tak połączone aby mogły pracować w kaskadzie i równolegle we współpracy z istniejącą kotłownią olejową.
6. Czy Wykonawca we własnym zakresie ma zaprojektować i wykonać „Remont kotłowni z układem pomp ciepła w budynku Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie aby zrealizować zapis umowy §1 ust. 3, ponieważ w SIWZ rozdział XIII ust. 6 pkt. 6 zapisano „ przed przystąpieniem do sporządzania kosztorysu ofertowego należy dokładnie zapoznać się z załączonym przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz przeprowadzić wizytację terenową w celu sporządzenia prawidłowego kosztorysu ofertowego. Skutki finansowe błędów w dokumentacji projektowej a co za tym idzie niedoszacowanie robót obciążą oferenta”. Zamieszczone projekty i przedmiary robót niedoszacowują zakres robót. AD 6. Zgodnie z pkt 6 ppkt 6 rozdziału XIII Opis sposobu przygotowania ofert należy przeprowadzić wizytację terenową w celu zrealizowania zadania przetargowego.
7. Czy Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe ? AD 7. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego.
8. W dokumentacji przetargowej brak jest projektu połączeń poziomych instalacji sanitarnych dolnego źródła – czy projekt jest wykonany i czy będzie udostępniony dla oferentów. Czy koszt wykonania projektu należy uwzględnić w projekcie? AD 8. Brak dokumentacji wykonawczej na wykonanie całkowitej instalacji dolnego źródła /określono jedynie ilość odwiertów, średnicę sond, instalację zbiorczą 2 x DN 125 oraz maksymalne opory hydrauliczne całej instalacji/. Zgodnie z punktem 6 ppkt. 6 rozdziału XIII Opis sposobu przygotowania ofert należy przeprowadzić wizytacje terenową w celu sporządzenia prawidłowego kosztorysu ofertowego.
9. W dokumentacji projektowej brak jest projektu AKPiA czy tego typu dokumentacja jest wykonana i czy będzie udostępniona dla oferentów? Czy koszt wykonania projektu należy uwzględnić w ofercie? Jaka powinna zostać dobrana automatyka sterująca? AD 9. Pompy ciepła należy podłączyć zgodnie z dokumentacją elektryczną zawartą w instrukcji montażu DPH-R.
10. W dokumentacji projektowej brak jest projektu instalacji elektrycznej oraz schematów elektrycznych szafy rozdzielczej – czy tego typu jest wykonana i czy będzie udostępniona dla oferentów, czy koszt wykonania należy uwzględnić w ofercie? AD 10. Główne przyłącze elektryczne wraz z szafą rozdzielczą wykona Zamawiający. Podłączenie jak w AD 9.
11. Czy przedmiotowa szkoła dysponuje przyłączem elektrycznym w kotłowni umożliwiającym podłączenie pomp ciepła o o zapotrzebowaniu na moc elektryczną rzędu 45 kW, czy koszt wykonania takiego przyłącza należy uwzględnić w ofercie? AD 11. Zamawiający posiada przydział mocy elektrycznej.
12. W przedmiarze nie jest ujęte zdjęcie i odtworzenie nawierzchni chodnika pod którą będą wkopane rury dobiegowe pomiędzy studzienkami zbiorczymi a pomieszczeniem w którym zlokalizowane są pompy ciepła - prosimy o podanie kto będzie ponosił te koszty - czy należy je uwzględnić w ofercie? AD 12. Tak, oferent powinien uwzględnić te koszty w ofercie.
13. Czy istnieje możliwość zastosowania innej ilości pomp ciepłą np. 2 pod warunkiem uzyskania założonej mocy grzewczej ok. 143 kW – czy istnieje możliwość zastosowania pomp ciepła innego producenta niż Danfoss? AD 13. Należy zastosować projektowaną ilość pomp ciepła /3szt. Typu DHP-R42 firmy Danfoss/. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych pomp ciepła spełniających wytyczne techniczne dla pomp ciepła.
14. W zestawieniu urządzeń armatury /pompy, naczynia wzbiorcze/ brak jest doboru tych urządzeń – jaki producent, typ, wielkość – czy projektant uzupełni te dane? AD 14. Oferent we własnym zakresie dobiera wielkości pomp i naczyń wzbiorczych.
15. W jaki sposób powinno być wykonane dostosowanie istniejącej instalacji c.o. do współpracy z układem pomp ciepła – w jaki sposób i gdzie powinna nastąpić wcinka w istniejącą instalację c.o.? AD 15. Włączenia pomp ciepła należy dokonać tak, aby mogły pracować w układzie równoległym i kaskadowym we współpracy z kotłownią olejową.
16. Jakie roboty demontażowe i adaptacyjne kotłowni powinny być wykonane – brak ich w przedmiarze? AD 16. Roboty demontażowe i adaptacyjne powinny być uznane przez oferenta na podstawie wizji lokalnej.
17. W STWIORB w części dotyczącej wykonania i montażu instalacji oraz urządzeń technologicznych Zamawiający podaje, że parametry techniczne i wielkości urządzeń i armatury /wymienniki ciepła, podgrzewacze c.w.u. , zbiorniki buforowe , pompy obiegowe, zawory bezpieczeństwa, naczynia wzbiorcze itd. określone zostały w projekcie – po zapoznaniu się z załączoną przez Zamawiającego dokumentacją , stwierdzamy, że w załączonym projekcie brak takich informacji. AD.17 Podstawą do doboru wielkości urządzeń i armatury jest dokumentacja technologiczna /w tym schematy aplikacyjne pompy DHP-R 42 / oraz polskie normy i zasady współczesnej wiedzy technicznej.
18. STWIORB nakłada na wykonawcę obowiązek wykonania nowych cokołów fundamentowych pod projektowane urządzenia – brak dokumentacji projektowej w tym zakresie uniemożliwia prawidłowe skalkulowanie wymaganych prac. AD 18. Trwałe cokoły fundamentowe należy wykonać na wysokość 10 cm po uzgodnieniu z Zamawiającym.
19. Z zapisów SIWZ wynika obowiązek włączenia pomp ciepła do istniejącego układu c.o. - w załączonej przez Zamawiającego dokumentacji brak informacji co do sposobu połączenia ww. instalacji.
20. Szczegółowy zakres zadania określony został w dokumentacji projektowej która, zgodnie z zapisami SIWZ zawiera opisy techniczne, przedmiar, schematy, rysunki oraz specyfikację techniczną. Po zapoznaniu się z załączoną dokumentacją przetargową stwierdzamy niekompletność ww. dokumentacji – brak m.in. części rysunkowej, uniemożliwiającą prawidłowe skalkulowanie kosztów wykonania zadania. AD 19, 20. Włączenia pomp ciepła należy dokonać tak, aby mogły pracować w układzie równoległym i kaskadowym we współpracy z kotłownią olejową.
21. Czy Zamawiający przewiduje w powyższym postępowaniu wykonanie robót elektrycznych przez Wykonawcę. Jeśli tak, zwracamy się z prośbą o sprecyzowanie jakie prace należy wykonać, ponieważ ani w dokumentacji ani w przedmiarach robót nie ma słowa o robotach elektrycznych( np. co z zasilaniem dla pomp ciepła, czy Wykonawca ma policzyć rozdzielnicę, jakie zabezpieczenia, itp.? AD 21. Główne przyłącze elektryczne wraz z szafą rozdzielczą wykona Zamawiający. Pompy ciepła należy podłączyć zgodnie z dokumentacją elektryczną zawartą w instrukcji montażu DHP-R.
22. W związku z tym, że prowadzone postępowanie nie jest w trybie zaprojektuj i wybuduj, prosimy o określenie podstawowych parametrów/lub przykładowych typów urządzeń/ dla naczyń wzbiorczych przeponowych, pomp dla c.o. i c.u.w., zaworów mieszających, zaworów bezpieczeństwa i pozostałych elementów nie określonych w dokumentacji projektowej i w przedmiarach robót. Wykonawca nie może sam sobie dobierać powyższych urządzeń, powinny być one dobrane i opisane w dokumentacji projektowej. AD 22. Wszystkie urządzenia dobiera oferent zgodnie z dokumentacją technologiczną oraz obowiązującymi Polskimi Normami , zasadami wiedzy technicznej, na podstawie wizji terenowej i uzgodnieniami w trakcie realizacji robót.
23. Proszę o określenie wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ mówią o 5% ceny ofertowej brutto, natomiast w punkcie XVIII SIWZ jest to 5% netto. AD 23. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% ceny ofertowej brutto zgodnie z zapisem wzoru umowy.
24. W załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej brak projektu elektrycznego i AKPiA pomp ciepła, projektu branży budowlanej oraz projektu wykonawczego technologii pomp ciepła. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji. AD 24. Zamawiający nie posiada projektu wykonawczego technologicznego. Zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej oraz na podstawie przewidywanej wizji lokalnej , należy wykonać wszystkie niezbędne prace celem poprawnego funkcjonowania układu oraz zainstalowanych urządzeń.
25. Prosimy o załączenie kart doboru urządzeń i armatury zabezpieczającej i regulacyjnej /zawory bezpieczeństwa, naczynia wzbiorcze przeponowe, zawory trójdrogowe, pompy/, celem prawidłowego skalkulowania zakresu prac. AD 25. Podstawą doboru wielkości urządzeń i armatury przez oferenta jest dokumentacja technologiczna /w tym schematy aplikacyjne pompy DHP-R 42/ oraz Polskie Normy i zasady współczesnej wiedzy technicznej.
26. Zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie II projektu budowlanego, układ pomp ciepła współpracować ma z istniejącym kotłem olejowym. Ponadto układ taki ma podlegać zdalnemu monitoringowi oraz kontroli pracy poprzez Internet i GSM. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji projektowej w ww. zakresie. Prosimy o uzupełnienie schematu technologicznego o dane dotyczące współpracy instalacji istniejącej z nowo projektowaną. AD 26. Zamawiający nie posiada projektu technologicznego wykonawczego. Zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej oraz na podstawie przewidywanej wizji lokalnej , należy wykonać wszystkie niezbędne prace celem poprawnego funkcjonowania układu oraz zainstalowanych urządzeń.
27. Zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie II projektu budowlanego uzupełnienie wody do zładu instalacji centralnego ogrzewania przewidziano z sieci wodociągowej po uprzednim uzdatnieniu. Proszę o podanie czy w obecnym układzie istnieje stacja uzdatniania wody. Jeżeli Zamawiający wymaga zastosowania nowej stacji uzdatniania wody prosimy o załączenie kart doboru stacji.
AD 27. Obecnie w pomieszczeniach kotłowni olejowej jest zainstalowana stacja uzdatniania wody.
Zatwierdził:
Kazimierz Smal
Wójt Gminy Ruda-Huta
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Remont kotłowni z układem pomp ciepła w budynku Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie
Ruda-Huta: Remont kotłowni z układem pomp ciepła w budynku Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie
Numer ogłoszenia: 69892 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ruda-Huta , ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 082 5686033, faks 082 5686033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni z układem pomp ciepła w budynku Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: wykonanie prac geologicznych - 28 otworów o głębokości 100m każdy, montaż kolektorów pionowych z rur PE o średnicy 40mm, montaż instalacji dolnego źródła, montaż i uruchomienie pomp ciepła, dostosowanie istniejącej instalacji co. do współpracy z układem pomp ciepła..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.31.71.00-3, 42.53.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych/ wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy wniesione przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentowanie wykonania zamówienia przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu odwiertów pionowych gruntowych wraz z wykonaniem instalacji pomp ciepła, w tym co najmniej 1 odpowiadająca swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania kryterium wg formuły spełnia-nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przynajmniej jednej posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, geologicznych do wykonywania, i kierowania pracami geologicznymi w kategorii V.Ocena spełniania kryterium wg formuły spełnia-nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentowanie ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000zł. Ocena spełniania kryterium wg formuły spełnia-nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Autoryzacja producenta pomp ciepła
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdyby w trakcie wykonywania robót zaszła konieczność wykonania robót, których w żaden sposób nie dało się przewidzieć na etapie projektowania. O wystąpieniu takiej sytuacji Wykonawca natychmiast informuje Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Konieczność wykonania takich robót musi być uzasadniona i potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Jeżeli rozmiar tych robót lub technologia ich wykonania spowodowała zmianę kosztów lub zagrożenie terminu wykonania zadania, wówczas możliwa jest zmiana postanowień umowy co do wynagrodzenia lub terninu wykonania zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:50, miejsce: Urząd Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przy wsparciu środków Unii Europejskiej w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
1Pompy_ciepla_przedmiar_robot.pdf - plik do pobrania
2Pompy_ciepla_projekt_prac_geologicznych.pdf - plik do pobrania
3Pompy_ciepla_projekt_budowlany.pdf - plik do pobrania
4Pompy_ciepla_SIWZ.pdf - plik do pobrania
Zakup i dostawa sprzętu w ramach operacji: Rozbudowa systemu zbiórki odpadów na terenie Gminy Ruda-Huta poprzez zakup środków transportu oraz pojemników do zbiórki odpadów komunalnych
Ruda-Huta: Zakup i dostawa sprzętu w ramach operacji: Rozbudowa systemu zbiórki odpadów na terenie Gminy Ruda-Huta poprzez zakup środków transportu oraz pojemników do zbiórki odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 64960 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Rudzie-Hucie , ul. Targowa 6, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 82 5686022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu w ramach operacji: Rozbudowa systemu zbiórki odpadów na terenie Gminy Ruda-Huta poprzez zakup środków transportu oraz pojemników do zbiórki odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa: 1) Ciągnik rolniczy - fabrycznie nowy; rok produkcji 2012; moc silnika 70-75 KM; min. 4 cylindrowy; napęd na tylną oś; z kabiną montowaną fabrycznie z wentylacją i ogrzewaniem oraz możliwością wsiadania na obie strony; dodatkowe siedzisko pasażera; skrzynia biegów z rewersem mechanicznym -min. 12 biegów przód i 12 tył; dolny zaczep do przyczep jednoosiowych; górny zaczep do przyczep dwuosiowych; sprężarka powietrza z układem hamulców pneumatycznych do przyczep; ilość wyjść hydraulicznych min.4; ogumienie tylne radialne 18,4R30; światło ostrzegawcze typu kogut - pomarańczowe; instrukcja obsługi w języku polskim; gwarancja min. 24 m-ce bez limitu motogodzin. 2) Przyczepa jednoosiowa - fabrycznie nowa; rok produkcji 2012; ładowność 5 ton; wywrot trójstronny; pojemność ładunkowa min. 8,0 m3; wysokość ścian bocznych min. 500 + 500mm; plandeka ze stelażem; ogumienie 400/60-15,5; koło zapasowe z ogumieniem 400/60-15,5; instalacja hamulcowa pneumatyczna; tylny zaczep do przyczep dwuosiowych; tylne gniazdo elektryczne, pneumatyczne i hydrauliczne; gwarancja min. 24 m-ce. 3) Pojemniki na odpady komunalne - fabrycznie nowe, gatunek I; pojemność 120 litrów; wykonane z tworzywa PEHD; 2 kółka jezdne; kolor zielony; przystosowane do opróżniania przez typowe śmieciarki; gwarancja min. 12 m-cy; wielkość zamówienia - 200 sztuk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.52.00.00-6, 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentowanie wykonania w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - dla części I zamówienia - dostawę sprzętu rolniczego o wartości zamówienia objętego przetargiem w I części zadania; - dla części II zamówienia - dostawę pojemników na odpady do wartości zamówienia objętego przetargiem w II części zadania. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia - nie spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Udokumentowanie ubezpieczenia Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia - nie spełnia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Rudzie-Hucie ul. Targowa 6 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Rudzie-Hucie ul. Targowa 6 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przy wsparciu środków Unii Europejskiej w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego i przyczepy jednoosiowej.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa: 1) Ciągnik rolniczy - fabrycznie nowy; rok produkcji 2012; moc silnika 70-75 KM; min. 4 cylindrowy; napęd na tylną oś; z kabiną montowaną fabrycznie z wentylacją i ogrzewaniem oraz możliwością wsiadania na obie strony; dodatkowe siedzisko pasażera; skrzynia biegów z rewersem mechanicznym -min. 12 biegów przód i 12 tył; dolny zaczep do przyczep jednoosiowych; górny zaczep do przyczep dwuosiowych; sprężarka powietrza z układem hamulców pneumatycznych do przyczep; ilość wyjść hydraulicznych min.4; ogumienie tylne radialne 18,4R30; światło ostrzegawcze typu kogut - pomarańczowe; instrukcja obsługi w języku polskim; gwarancja min. 24 m-ce bez limitu motogodzin. 2) Przyczepa jednoosiowa - fabrycznie nowa; rok produkcji 2012; ładowność 5 ton; wywrot trójstronny; pojemność ładunkowa min. 8,0 m3; wysokość ścian bocznych min. 500 + 500mm; plandeka ze stelażem; ogumienie 400/60-15,5; koło zapasowe z ogumieniem 400/60-15,5; instalacja hamulcowa pneumatyczna; tylny zaczep do przyczep dwuosiowych; tylne gniazdo elektryczne, pneumatyczne i hydrauliczne; gwarancja min. 24 m-ce..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 16.52.00.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne - fabrycznie nowe, gatunek I; pojemność 120 litrów; wykonane z tworzywa PEHD; 2 kółka jezdne; kolor zielony; przystosowane do opróżniania przez typowe śmieciarki; gwarancja min. 12 m-cy; wielkość zamówienia - 200 sztuk..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SIWZ z załącznikami.pdf - SIWZ - plik do pobrania
Rozstrzygnięcie przetargu - "Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus"
Pełna treść rozstrzygnięcia - plik do pobrania - tutaj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus
Ruda-Huta: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus
Numer ogłoszenia: 25938 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ruda-Huta , ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 082 5686033, faks 082 5686033.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus w ilości ok. 40 000L.Dostawa na zamówienie telefoniczne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie wykonania w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie dysponowania min. 2 pojazdów przystosowanych do przewozu paliw. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie dysponowania min. 2 osobami z uprawnieniami do przewozu paliw. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie ubezpieczenia wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i braku zaległości w opłacaniu podatków i składek na ubezpieczenie społeczne. Ocena spełniania warunku według formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne i należnych podatków. 2. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami siwz i nie wnosi do niej zastrzeżeń.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 26078 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 25938 - 2012 data 27.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 082 5686033, fax. 082 5686033.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.1).
W ogłoszeniu jest: http://www.1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta.
W ogłoszeniu powinno być: http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta.
SPECYFIKACJA - plik do pobrania
Zapytania i wnioski dotyczące przetargu nieograniczonego na dostawę oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus
Zapytanie, wniosek:
1.Jaka ilość oleju opałowego będzie jednorazowo zamawiana /dostawa cząstkowa/ ?
2.Propozycja wprowadzenia do projektu umowy zapisów regulujących kwestie oświadczeń o przeznaczeniu oleju opałowego wynikających z ustawy o podatku akcyzowymwskazania osób upoważnionych do składania w/w oświadczeń.
Odpowiedź:
1.Brak określenia w SIWZ ilości jednorazowego telefonicznego zamówienia oznacza, że Zamawiający może zamówić taką ilość paliwa w jednej dostawie jaka jest mu niezbędna do zapewnienia ciągłości funkcjonowania kotłowni i jaką może w danej chwili sfinansować. Dostawca winien tak skalkulować koszty by zrealizować każde zamówienie.
2. Zamawiający proponuje pozostawienie projektu umowy w formie opublikowanej jako załącznik do specyfikacji. Ponadto proponuję pozostawienie kwestii składania oświadczeń o przeznaczeniu oleju opałowego do celów grzewczych w dotychczasowej formie, czyli podpisywanie oświadczenia w dniu dostawy. Oświadczenia podpisywać będzie osoba posiadająca pieczęć imienną z upoważnienia Wójta Gminy, obecna w pracy w dniu dostawy paliwa czyli za każdym razem może to być inna osoba.