Konsultacje projektu Programu współpracy na 2012 r. ..."
Podstawą prawną do przeprowadzania konsultacji z organizacjami pozarządowymi, dyskusji publicznych i włączania społeczeństwa w podejmowanie decyzji w samorządzie jest ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r.o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Konsultacje są przeprowadzane zgodnie z zapisami uchwały Nr XLVI/128/2010 Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 27 października 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
Celem konsultacji jest zebranie opinii na temat projektu „ Programu współpracy na 2012 r. Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie”.
Opinie należy składać w formie pisemnej na załączonym formularzu osobiście w sekretariacie urzędu lub pok. nr 11, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
bądź faksem na numer 82 568 – 60 – 33 w terminie od 4 do 18 listopada 2011 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu opinii do Urzędu Gminy Ruda-Huta. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie ruda-huta.home.pl oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji oraz przyjmowanie pisemnych opinii jest insp. Leszek Walczuk, Urząd Gminy Ruda-Huta, ul Niepodległości 44 pok. nr 11 tel. 82 568 – 60 – 33 wew. 19.