letter small letter normal letter big

Ogłoszenie o przetargu

Nowa strona 1

O G Ł O S Z E N I E
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progów określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/

GMINA RUDA-HUTA
22-110 RUDA-HUTA, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44 Tel./fax (0-82) 5686033; e-mail: ugruda­ Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. www: ruda-huta.home.pl NIP-563-21-61-800

ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie
Budynku zaplecza i oświetlenia boisk w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 w Rudzie-Hucie przy ul. Targowej 6.
Zakres robót obejmuje: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych /roboty ziemne i wykonanie fundamentów pod budynek, montaż budynku zaplecza z gotowych elementów wraz z instalacjami wewnętrznymi, wykonanie oświetlenia boiska/.


Kod CPV: 45111200-0, 45212230-7, 45316100-6,
Wymagany termin realizacji zamówienia - 10.12.2008r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości 4.000zł. Wadium należy wnieść w jednej z form przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 05 8192 0002 2001 0020 0035 0003 w BS Sawin O/Ruda-Huta. Dowód wpłaty wadium lub dokument na wniesienie wadium w innej formie dołączyć do oferty.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się na 10% wartości netto zamówienia.
Jako kryterium oceny przyjmuje się cenę 100%.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24. Ocena spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT - 22.10.2008r. DO GODZ. 1000
w siedzibie Zamawiającego 22-110 RUDA-HUTA, ul. Niepodległości 44, za pośrednictwem poczty lub kuriera.
Okres związania ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
OTWARCIE OFERT - 22.10.2008r. O GODZ. 1010 w siedzibie Zamawiającego 22-110 RUDA-HUTA, ul. Niepodległości 44, pok. Nr 3.
Uprawniony do kontaktów z Oferentami:
Maria Kozaczuk tel. (0-82) 5686 033
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej www.ruda-huta.home.pl lub nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 01.10.2008r numer ogłoszenia 245461-2008.

/-/ WÓJT GMINY

RUDA-HUTA

plik do pobrania - dokumentacja_czesc_pierwsza.zip

plik do pobrania - dokumentacja_czesc_druga.zip

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2008-10-03 08:48:04
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2008-10-03 08:48:04
Odsłon: 3353
Dziennik zmian