letter small letter normal letter big

Historia zmian : Wójt Gminy Ruda-Huta ogłasza nabór na stanowisko referenta ds. pozyskiwania środków unijnych

Data utworzenia:  2007-05-31 14:09:46   Użytkownik:  Marcin Tarasiuk

Liczba etatów -1 Miejsce wykonywania pracy - Urząd Gminy Ruda-Huta Główne obowiązki: * podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków z programów pomocowych Unii Europejskiej (ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury komunalnej i ochrony środowiska), * opracowywanie i rozliczanie wniosków o przyznanie dofinansowania ze środków unijnych, * udzielanie informacji jednostkom organizacyjnym gminy oraz stowarzyszeniom działającym na terenie gminy o możliwościach dofinansowania przedsięwzięć ze środków unijnych, * sporządzanie analiz i aktualizacja dokumentów strategicznych gminy, * promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego Gminy Ruda-Huta w kraju i za granicą, * wspieranie przedsiębiorczości i rozwoju infrastruktury społeczno-gospodarczej gminy, * współpraca ze środkami masowego przekazu. Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki – ochrona środowiska, ekonomia, marketing Wymagania niezbędne: * wykształcenie wyższe, * obywatelstwo polskie, * pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, * co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy, * umiejętność biegłej obsługi komputera i praktyczna znajomość MS Office (WORD, EXCEL), * wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, * znajomość zasad finansowania samorządu terytorialnego, * znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, * znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, zarządzania projektami unijnymi, integracji europejskiej, * znajomość problematyki rozwoju regionalnego, * dyspozycyjność, samodzielność, inicjatywa, kreatywność, * odpowiedzialność, dokładność, rzetelność. Wymagania pożądane: * studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania i zarządzania funduszami Unii Europejskiej, marketingu, promocji, * biegła znajomość języka obcego (preferowane: angielski, rosyjski), * doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych z programów Unii Europejskiej i ich rozliczania, * umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole, * umiejętność kierowania ludźmi, Wymagane dokumenty: * list motywacyjny, * pełny życiorys zawodowy, * kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, * kopia dowodu osobistego, * oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, * oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, * kopie świadectw pracy, * dodatkowo, celem potwierdzenia praktycznych umiejętności przygotowania wniosków o finansowe środki zewnętrzne, ubiegający się o stanowisko powinien złożyć projekt wniosku aplikacyjnego z funduszy Unii Europejskiej przewidywanych na lata 2007-2013 na dowolne zadanie związane z aktualnymi potrzebami gminy lub jej jednostek organizacyjnych. * mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy Termin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Ruda-Huta ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta w godzinach 700 - 1500 do dnia 14.06.2007r. do godz. 1500 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta ds. pozyskiwania środków unijnych oraz promocji i kontaktów z mediami” Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Ruda-Huta w dniu 16.06.2007r. Inne informacje: kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Powrót