Historia zmian : Wójt Gminy Ruda-Huta ogłasza nabór na stanowisko referenta ds. pozyskiwania środków unijnych
Data utworzenia: 2007-05-31 14:09:46
Użytkownik: Marcin Tarasiuk
Liczba etatów -1
Miejsce wykonywania pracy - Urząd Gminy Ruda-Huta
Główne obowiązki:
* podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków z programów pomocowych Unii Europejskiej (ze szczególnym uwzględnieniem infrastruktury komunalnej
i ochrony środowiska),
* opracowywanie i rozliczanie wniosków o przyznanie dofinansowania ze środków unijnych,
* udzielanie informacji jednostkom organizacyjnym gminy oraz stowarzyszeniom działającym na terenie gminy o możliwościach dofinansowania przedsięwzięć
ze środków unijnych,
* sporządzanie analiz i aktualizacja dokumentów strategicznych gminy,
* promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego Gminy Ruda-Huta w kraju i za granicą,
* wspieranie przedsiębiorczości i rozwoju infrastruktury społeczno-gospodarczej gminy,
* współpraca ze środkami masowego przekazu.
Wykształcenie:
wyższe, preferowane kierunki – ochrona środowiska, ekonomia, marketing
Wymagania niezbędne:
* wykształcenie wyższe,
* obywatelstwo polskie,
* pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
* co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy,
* umiejętność biegłej obsługi komputera i praktyczna znajomość MS Office (WORD, EXCEL),
* wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
* znajomość zasad finansowania samorządu terytorialnego,
* znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,
* znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, zarządzania projektami unijnymi, integracji europejskiej,
* znajomość problematyki rozwoju regionalnego,
* dyspozycyjność, samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
* odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.
Wymagania pożądane:
* studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania i zarządzania funduszami Unii Europejskiej, marketingu, promocji,
* biegła znajomość języka obcego (preferowane: angielski, rosyjski),
* doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych z programów Unii Europejskiej i ich rozliczania,
* umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
* umiejętność kierowania ludźmi,
Wymagane dokumenty:
* list motywacyjny,
* pełny życiorys zawodowy,
* kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
* kopia dowodu osobistego,
* oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
* oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
* kopie świadectw pracy,
* dodatkowo, celem potwierdzenia praktycznych umiejętności przygotowania wniosków o finansowe środki zewnętrzne, ubiegający się o stanowisko powinien złożyć projekt wniosku aplikacyjnego z funduszy Unii Europejskiej przewidywanych na lata 2007-2013 na dowolne zadanie związane z aktualnymi potrzebami gminy lub jej jednostek organizacyjnych.
* mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Ruda-Huta ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta w godzinach 700 - 1500 do dnia 14.06.2007r. do godz. 1500
w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta ds. pozyskiwania środków unijnych oraz promocji i kontaktów z mediami”
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Gminy Ruda-Huta w dniu 16.06.2007r.
Inne informacje:
kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Powrót