letter small letter normal letter big

Historia zmian : Kompetencje i zadania Sekretarza, Kierownika Referatu Organizacyjnego

Data utworzenia:  2005-11-16 10:16:00   Użytkownik:  Marcin Tarasiuk

Untitled Document

§24

Kompetencje i zadania Sekretarza, Kierownika Referatu Organizacyjnego:

• zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu

• kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego,

• wykonywanie zadań powierzonych przez wójta,

• nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz systematyczne wdrażanie optymalnych
zasad organizacji i stosowanie nowoczesnych technik pracy,

• opracowanie projektów regulaminu organizacyjnego, statutu gminy, statutów sołectw
oraz przedkładanie Wójtowi projektów zmian tych aktów,

• opracowywanie projektów zakresów czynności dla kierowników referatów oraz
pracowników referatu organizacyjnego,

• prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym
pracowników Urzędu,

• organizacja i nadzór nad zatrudnieniem bezrobotnych w ramach robót publicznych i prac
interwencyjnych, organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i
uczniowskich,

• wydawanie decyzji administracyjnych w imieniu Wójta na podstawie jego upoważnienia.

• współpraca z Radą Gminy w zakresie swojego działania.

• kontrolę planowania kosztów utrzymania urzędu i rozliczania z wydatków poniesionych
na ten cel z budżetu gminy,

• nadzór nad zgodnym z prawem i zasadami współżycia społecznego, załatwianiem spraw
obywateli,

• bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych i osobowych pracowników
Urzędu,

• prowadzenie książki kontroli urzędu i kompletowanie protokołów i wystąpień
pokontrolnych kontroli zewnętrznych prowadzonych w Urzędzie,

• nadzór nad prawidłową eksploatacją samochodu służbowego.

• przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,

• koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków
trwałych,

• koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,

• prowadzenie archiwum zakładowego,

• wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

• dbałość o poprawność formalno - prawną przygotowanych spraw i decyzji,

• przestrzeganie tajemnicy służbowej i państwowej,

• przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,

•  nadzór nad przygotowywaniem zarządzeń Wójta,

•  organizacja wyborów i referendum,

•  koordynacja prac poszczególnych stanowisk w przygotowaniu materiałów na posiedzenia
sesji Rady Gminy i jej Komisji,

•  koordynacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w
szczególności umieszczenia informacji na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji
Publicznej,



Powrót