Lista Usługodawców PPWOW
plik do pobrania - pełna treść wykazu
Ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym
pełna treść - plik do pobrania
Ogłoszenie o zamówieniu - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie oraz filii w Rudzie
Ruda-Huta: Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie oraz filii w Rudzie
Numer ogłoszenia: 257900 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ruda-Huta , ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 082 5686033, faks 082 5686033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ruda-huta.home.pl , http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie oraz filii w Rudzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Rudzie-Hucie oraz filii w Rudzie w roku szkolnym 2010/2011 na następujących trasach: Ruda-Huta - Ruda - Iłowa do 10 km Ruda-Huta - Poczekajka - Leśniczówka do 10 km Ruda-Huta - Rudka do 10 km Ruda-Huta - Marysin do 10 km Ruda-Huta - Hniszów powyżej 10 km Ruda-Huta - Gotówka powyżej 10 km Ruda-Huta - Karolinów - Gdola do 10 km Ruda-Huta - Jazików - Hniszów-Kolonia - Żalin do 10 km Ruda-Huta - Zarudnia do 10 km Ruda-Huta - Dobryłów powyżej 10 km Ruda - Iłowa do 10 km Na w/w trasach ma być dowożonych 276 uczniów, w tym na trasach do 10 km - 254 uczniów a na trasach powyżej 10 km - 22 uczniów. Codziennie na każdej z tras przewoźnik musi wykonać trzy kursy, w tym jeden kurs przed południem i dwa kursy po południu. Wiąże się to z godzinami rozpoczęcia i zakoczenia zajęć szkolnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału na podstawie art. 44 pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ruda-huta.home.pl , http://www1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ruda-Huta ul. Niepodległości 44 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ruda-Huta ul. Niepodległości 44 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
pełna treść SIWZ- plik do pobrania
plik do pobrania - zał_nr1_oferta.pdf
plik do pobrania - zał_nr2_wykaz_usług.pdf
plik do pobrania - zał_nr3_wykaz_osób.pdf
plik do pobrania - zał_nr4_wykaz_sprzętu.pdf
plik do pobrania - zał_nr5_spełnianie_warunków.pdf
plik do pobrania - zał_nr6_brak_podstaw_do_wykluczenia.pdf
plik do pobrania - zał_nr7_harmonogram_przewozów.pdf
załącznik został zaktualizowany dnia 23.08.2010 r., w zakresie zmian numeracji tras i kursów
plik do pobrania - zał_nr8_wzór_umowy.pdf
plik do pobrania - rozstrzygnięcie_przetargu_dowóz_2010.pdf
plik do pobrania - rozstrzygnięcie_przetargu_dowóz_2010.pdf
Odwołanie - procedura przetargowa na "Zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych zestawów płaskich kolektorów słonecznych dla mieszkańców gospodarstw domowych..."
plik do pobrania - Odwołanie_10_08_2010.pdf
Rozstrzygnięcie postępowania przetargowego - Zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych zestawów płaskich kolektorów słonecznych..."
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759) - uprzejmie informuję, że:
I. w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego Centrum Techniki Grzewczej i Sanitarnej „NOVUM” Stanisław Markiewicz, ul. Wyszyńskiego 2, 38-400 Krosno /oferta nr 2/ wybrane zostało na wykonawcę zamówienia „Zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych zestawów płaskich kolektorów słonecznych dla mieszkańców gospodarstw domowych i użytkowników budynków podległych gminie Ruda-Huta w ramach programu: „Ochrona walorów środowiskowych Gminy Ruda-Huta poprzez zmniejszenie emisji szkodliwych związków do atmosfery”za cenę brutto: 4.747.000,00zł. Wybrana oferta uznana została za najkorzystniejszą i otrzymała punktację łączną 100,00 punktów.
Pozostałe oferty otrzymały następujące oceny: - ENVIROTECH Sp. z o.o., ul. Jana Kochanowskiego 7, 60-845 Poznań, – 99,35pkt
/oferta nr 1/,
- ECO-THERM Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 177/179, 99-400 Łowicz – 99,10pkt
/oferta nr 6/
II. Jednocześnie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ./ - Wójt Gminy Ruda-Huta jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest „Zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych zestawów płaskich kolektorów słonecznych dla mieszkańców gospodarstw domowych i użytkowników budynków podległych gminie Ruda-Huta w ramach programu: „Ochrona walorów środowiskowych Gminy Ruda-Huta poprzez zmniejszenie emisji szkodliwych związków do atmosfery”
1/ odrzuca oferty Wykonawców:
- Konsorcjum firm: „SOLVER” Sp. z o.o. i PGB Polterm Sp. z o.o. („SOLVER”
Sp. z o.o., ul. Zagórska 167, 42-600 Tarnowskie Góry /oferta nr 3/
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe RAPID Sp. z o.o., ul. Prosta 7,
21-500 Biała Podlaska /oferta nr 4/
- Skorut Import-Eksport Sp. z o.o., ul. Wybickiego 71, 32-400 Myślenice /oferta nr 5/
z przedmiotowego postępowania ponieważ treść złożonych ofert nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
U z a s a d n i e n i e
Zamawiający zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i Programem Funkcjonalno-Użytkowym (punkt V.1.a) wymagał aby kolektor charakteryzował się budową i parametrami nie gorszmi niż:
- sprawność optyczna: 0 = 80,8%
- współczynnik absorpcji ciepła: 95%;
- współczynnik emisji: 5%;
- liniowy współczynnik przenikania ciepła a1: 3,84 W/(m2*K);
- kwadratowy współczynnik przenikania ciepła a2: 0,0036 W/(m2*K2);
- pokrycie szklane: szkło solarne;
- ze względu na konstrukcje poszczególnych dachów waga pojedynczego kolektora nie może być większa niż 39 kg
- ciśnienie robocze: 6 bar
- obudowa: tworzywo sztuczne ABS zapewniająca odporność na promienie UV z co najmniej 10 letnią gwarancją producenta;
- powierzchnia absorbera: min. 1,84 m2;
- układ hydrauliczny absorbera - harfa pojedyncza. Minimalna liczba rur absorbera - 10.
Wymienione parametry należy potwierdzić dołączając do oferty sprawozdanie z badań wg normy PN EN 12975-1,2:2007 wydane przez niezależną jednostkę badawczą. Sprawozdanie musi zawierać wyniki wszystkich wymienionych parametrów.
Niżej wymienieni Wykonawcy zaoferowali kolektory nie spełniające następujących parametrów;
oferta nr 3 - Konsorcjum firm: „SOLVER” Sp. z o.o. i PGB Polterm Sp. z o.o. („SOLVER” Sp. z o.o., ul. Zagórska 167, 42-600 Tarnowskie Góry)
Zamawiający w toku badania i oceny ofert stwierdził, że treść oferty nr 3 nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – programu funkcjonalno-użytkowego pkt V.1.a. tj., że oferowane kolektory słoneczne nie spełniają postawionych przez niego wymagań określonych w SIWZ i PFU potwierdzonych dodatkowo odpowiedziami na zadawane przez wykonawców pytania.
Niezgodności wobec PFU – punkt V.1.a.:
- kwadratowy współczynnik przenikania ciepła a2: 0,018 W/(m2*K2);
zamiast:
kwadratowy współczynnik przenikania ciepła a2: 0,0036 W/(m2*K2);
2. obudowa: aluminium
zamiast:
obudowa: tworzywo sztuczne ABS zapewniająca odporność na promienie UV z co
najmniej 10 letnią gwarancją producenta;
3 układ hydrauliczny absorbera – harfa podwójna
zamiast;
układ hydrauliczny absorbera – harfa pojedyncza
Mając powyższe na uwadze oferta złożona przez w/w Wykonawcę podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
oferta nr 4 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe RAPID Sp. z o.o., ul. Prosta 7, 21-500 Biała Podlaska
Zamawiający w toku badania i oceny ofert stwierdził, że treść oferty nr 4 nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – programu funkcjonalno-użytkowego pkt V.1.a. tj., że oferowane kolektory słoneczne nie spełniają postawionych przez niego wymagań określonych w SIWZ i PFU potwierdzonych dodatkowo odpowiedziami na zadawane przez wykonawców pytania.
Niezgodności wobec PFU – punkt V.1.a.:
1. kwadratowy współczynnik przenikania ciepła a2: 0,0156 W/(m2*K2);
zamiast:
kwadratowy współczynnik przenikania ciepła a2: 0,0036 W/(m2*K2);
2. obudowa: aluminium
zamiast:
obudowa: tworzywo sztuczne ABS zapewniająca odporność na promienie UV z co
najmniej 10 letnią gwarancją producenta;
3 układ hydrauliczny absorbera – brak danych
zamiast:
układ hydrauliczny absorbera – harfa pojedyncza
4. liczba rur absorbera – brak danych
zamiast:
liczba rur absorbera >=10
5. brak danych dotyczących pokrycia absorbera
zamiast:
wysoko selektywne pokrycie absorbera np. BlueTecEtaPlus; Tinox lub równoważne
Mając powyższe na uwadze oferta złożona przez w/w Wykonawcę podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
Oferta nr 5 - Skorut Import-Eksport Sp. z o.o., ul. Wybickiego 71, 32-400 Myślenice
Zamawiający w toku badania i oceny ofert stwierdził, że treść oferty nr 5 nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – programu funkcjonalno-użytkowego pkt V.1.a. tj., że oferowane kolektory słoneczne nie spełniają postawionych przez niego wymagań określonych w SIWZ i PFU potwierdzonych dodatkowo odpowiedziami na zadawane przez wykonawców pytania.
Niezgodności wobec PFU – punkt V.1.a.:
1. kwadratowy współczynnik przenikania ciepła a2: 0,0146 W/(m2*K2);
zamiast:
kwadratowy współczynnik przenikania ciepła a2: 0,0036 W/(m2*K2);
2. obudowa: aluminium
zamiast:
obudowa: tworzywo sztuczne ABS zapewniająca odporność na promienie UV z co
najmniej 10 letnią gwarancją producenta;
3 układ hydrauliczny absorbera – meandra
zamiast:
układ hydrauliczny absorbera – harfa pojedyncza
4. ciśnienie robocze – 3,2 bar
zamiast:
ciśnienie robocze: 6 bar
5. waga pojedynczego kolektora - 44kg
zamiast:
waga pojedynczego kolektora maks.- 39kg.
Mając powyższe na uwadze oferta złożona przez w/w Wykonawcę podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
III. Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
plik do pobrania - pełna treść ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu - Zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych zestawów płaskich kolektorów słonecznych dla mieszkańców gospodarstw domowych...
Ruda-Huta: Zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych zestawów płaskich kolektorów słonecznych dla mieszkańców gospodarstw domowych i użytkowników budynków podległych gminie Ruda-Huta w ramach programu :Ochrona walorów środowiskowych Gminy Ruda-Huta poprzez zmniejszenie emisji szkodliwych związków do atmosfery.
Numer ogłoszenia: 176529 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ruda-Huta , ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 082 5686033, faks 082 5686033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych zestawów płaskich kolektorów słonecznych dla mieszkańców gospodarstw domowych i użytkowników budynków podległych gminie Ruda-Huta w ramach programu :Ochrona walorów środowiskowych Gminy Ruda-Huta poprzez zmniejszenie emisji szkodliwych związków do atmosfery..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych zestawów płaskich kolektorów słonecznych dla mieszkańców gospodarstw domowych i użytkowników budynków podległych gminie Ruda-Huta. Zamówienie obejmuje 500szt. zestawów solarnych, łączna ilość kolektorów 1287szt., minimalna łączna powierzchnia absorbera zainstalowanych kolektorów słonecznych 2368,08m2 /nie większa niż 5%/.Stosownie do indywidualnych uwarunkowań budynków w skład każdej instalacji do podgrzewu ciepłęj wody użytkowej powinny znaleźć się następujące elementy: kolektor słoneczny, zestaw przyłączeniowy kolektorów słonecznych z odpowietrzników, zbiornik solarny c.w.u., grupa pompowa, naczynie przeponowe, sterownik solarny z czujnikami, płyn solarny, chwyty uniwersalne, grzałka elektryczna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 09.33.11.00-9, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 140.000,00zł /sto czterdzieści tysięcy złotych/. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej /poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym/, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto nr 02 8192 0002 2001 0020 0035 0002 BS Sawin O/Ruda-Huta.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1. Ocena spełniania wg formuły spełnia - spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykazanie, że wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 3 zadania /zamówienia, umowy, kontrakty/ obejmujące roboty budowlabo-instalacyjne na kwotę minimum 1,0mln zł każde orazmontaż kolektorów słonecznych o sumarycznej powierzchni minimum 900m2. Ocena spełniania wg formuły spełnia - spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania wg formuły spełnia - spełnia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni ten warunek wykazując, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i należącej do stosownej izby samorządu zawodowego.Ocena spełniania wg formuły spełnia - spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca udokumentuje,że dysponuje własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000 000,00zł.Ocena spełniania wg formuły spełnia - spełnia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdyby w trakcie wykonywania robót wystąpiły okoliczności, których w żaden sposób nie dało się przewidzieć. O wystąpieniu takiej sytuacji Wykonawca natychmiast informuje Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wykonanie znacznej ilości robót dodatkowych lub zamiennych , zmiana technologii montażu wynikła z tych okoliczności może być podstawą do zmiany terminu wykonania lub wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www1.bip.mbnet.pl//ugruda-huta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ruda-Huta ul. Niepodległości 44 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ruda-Huta ul. Niepodległości 44 22-110 Ruda-Huta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje d
plik do pobrania - PFU Ruda - Huta.doc
plik do pobrania - Symulacja 1 PFU.pdf
plik do pobrania - Symulacja 2 PFU.pdf
plik do pobrania - Symulacja 3 PFU.pdf
plik do pobrania - Symulacja 4 PFU.pdf
plik do pobrania - Symulacja 5 PFU.pdf
plik do pobrania - Symulacja 6 PFU.pdf
plik do pobrania - Symulacja 7 PFU.pdf
plik do pobrania - SIWZ - Ruda - Huta.doc
pełna treść - plik do pobrania
plik do pobrania - Zapytanie wraz z odpowiedzią_2.doc
plik do pobrania - zapytania i odpowiedzi15_07_2010.doc
plik do pobrania - kolektory_ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf
plik do pobrania - zapytania i odpowiedzi_16_07_10.doc
Rozstrzygnięcie postępowania przetargowego
Wybrana oferta jako jedyna wpłynęła do przetargu i uznana została za ważną, otrzymała punktację łączną 300,00 punktów
Ogłoszenie o zamówieniu roboty budowlane
roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 134166 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
pełna treść ogłoszenia wraz z SIWZ oraz SST w załącznikach formatu pdf
pełna treść - plik do pobrania
plik do pobrania - załącznik do ogłoszenia 18_05_2010.pdf
pełna treść - plik do pobrania
pełna treść - plik do pobrania
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu przetargu
Oferta uznana została za ważną i otrzymała punktację łączną 300,00 punktów.
Pozostałe oferty otrzymały następujące oceny:
1.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MELIX” Sp. z o.o., 22-100 Chełm, ul. Bieławin 4 – 298,53 pkt,
2.„PERFEKT” Sp. z o.o., 22-100 Chełm, ul. Lwowska 105 – 214,71 pkt.
Termin podpisania umowy na realizację zamówienia zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 tj. po upływie 5 dni od dnia przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób określony w art. 27 ust. 2.
pełna treść ogłoszenia - plik do pobrania
OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym - Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Żalin, Żalin-Kolonia, Marysin, Hniszów, Leśniczówka
o zamówieniu publicznym
1.1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa Zamawiającego: Gmina Ruda-Huta
REGON: 110198037
NIP: 563-21-61-800
Adres: ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 – 15.00
1.2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
Strona internetowa: http://www.1.bip.mbnet.pl/ugruda-huta
1.3.Rodzaj zamawiającego – administracja samorządowa
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Żalin, Żalin-Kolonia, Marysin, Hniszów, Leśniczówka prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
pełna treść ogłoszenia - plik do pobrania
pełna treść - plik do pobrania
pełna treść - plik do pobrania
pełna treść - plik do pobrania
plik do pobrania - mapy_lokalizacyjne_schematy_projekty_wodociąg_09_03_2010.pdf