Kosultacje społeczne ws. wspólpracy z organizacjami pozarządowymi
Wójt Gminy Ruda-Huta, dla zasięgnięcia opinii w pracach nad projektem Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2011 rok Zarządzeniem Nr 94 /2010 z dnia 5 listopada br. zarządził przeprowadzenie konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2011 rok.
plik do pobrania - Zarządzenie 94_2010 w sprawie przeprowadzenia konsultacji__.pdf
Lista Usługodawców
pełna treść - plik do pobrania
Raport z oceny ofert PPWOW
plik do pobrania - pełna treść ogłoszenia
Ogłoszenie - Zaproszenia do składania ofert w ramach PPWOW
plik do pobrania - PPWOW_zaproszenie.doc
Nabór na stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Ruda-Huta
22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
Liczba etatów -1.
Określenie stanowiska – kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie.
Miejsce wykonywania pracy – Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 36.
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku,
-
znajomość przepisów związanych z realizacją zadań opisanych w pkt. 3 oraz przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
-
umiejętność biegłej obsługi komputera i praktyczna znajomość MS Office,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,
-
posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej określonej rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004r. (Dz.U. Nr 219, poz. 2224);
-
umiejętność kierowania zespołem pracowników,
-
samodzielność, inicjatywa, kreatywność, odpowiedzialność, rzetelność,
-
umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi.
-
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
-
umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność,
-
znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych,
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym,
-
dyspozycyjność i wysoka kultura osobista.
-
-
Zakres podstawowych zadań z zakresu stanowiska - m.in.:
-
kierowanie ośrodkiem pomocy społecznej i reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie wykonywania zadań statutowych jednostki,
-
realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz innych wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki,
-
organizowanie pracy socjalnej ośrodka pomocy społecznej,
-
wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej i innych przekazanych do kompetencji,
-
dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie za świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
-
udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom potrzebującym,
-
pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji,
-
udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
-
pobudzanie aktywności społecznej i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin i środowisk społecznych,
-
współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami oraz instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych,
-
inicjowanie nowych form pomocy,
-
inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych, na programy przeciwdziałania patologiom oraz łagodzenia skutków ubóstwa,
-
składanie radzie gminy corocznych sprawozdań z działalności ośrodka pomocy społecznej oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej ,
-
planowanie finansowe jednostki i realizacja,
-
sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych.
-
4. Wymagane dokumenty
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz.U.z 2002 r. nr 101 poz.926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2008r. Nr223, poz. 1458).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.
5. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta /pok. Nr 5/ w godzinach 700 - 1500 do dnia 12.07.2010 r. do godz. 1500 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika OPS”.
W przypadku przesłania aplikacji drogą pocztową, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Rudzie-Hucie w dniu 13.07.2010r.
6. Inne informacje:
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Ruda-Huta, dnia 2.07.2010 r.
Wójt Gminy Ruda-Huta
Kazimierz Smal
pełna treść - plik do pobrania
plik do pobrania - pełna treść ogłoszenia
PPWOW lista ofert, raport z oceny ofert
plik do pobrania - PPWOW_raport_06_2010.pdf
plik do pobrania - PPWOW_lista_06_2010.pdf
Raport z oceny ofert PPWOW
plik do pobrania - Raport_05_2010.pdf
Lista ofert na świadczenie usług
plik do pobrania - pełna treść ogłoszenia
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy za 2009 rok Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, wolontariatu i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego.
pełna treść sprawozdania - plik do pobrania
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. Nr 96 poz. 873 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XXXV/176/2009 Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 17 grudnia 2009 r. w sprawie uchwalenia programu współpracy na 2010 r. Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, wolontariatu i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego.
WÓJT GMINY RUDA-HUTA OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT
NA REALIZACJĘ ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY
W 2010 ROKU
Konkurs dotyczy zadań:
Z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród dzieci, młodzieży i dorosłych z terenu gminy Ruda-Huta.
pełna treść ogłoszenia - plik do pobrania