letter small letter normal letter big

Kosultacje społeczne ws. wspólpracy z organizacjami pozarządowymi

Wójt Gminy Ruda-Huta, dla zasięgnięcia opinii w pracach nad projektem Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2011 rok Zarządzeniem Nr 94 /2010 z dnia 5 listopada br. zarządził przeprowadzenie konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2011 rok.

plik do pobrania - Zarządzenie 94_2010 w sprawie przeprowadzenia konsultacji__.pdf

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-11-09 07:16:17
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-11-09 07:16:17
Odsłon: 714
Dziennik zmian

Lista Usługodawców

pełna treść - plik do pobrania

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-08-03 14:49:09
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-08-03 14:49:09
Odsłon: 752
Dziennik zmian

Raport z oceny ofert PPWOW

plik do pobrania - pełna treść ogłoszenia

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-08-03 14:48:11
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-08-03 14:48:11
Odsłon: 753
Dziennik zmian

Ogłoszenie - Zaproszenia do składania ofert w ramach PPWOW

plik do pobrania - PPWOW_zaproszenie.doc

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-07-16 18:47:13
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-07-16 18:47:13
Odsłon: 761
Dziennik zmian

Nabór na stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Ruda-Huta

22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

Liczba etatów -1.

Określenie stanowiska – kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie.

Miejsce wykonywania pracy – Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 36.

  1. Wymagania niezbędne:

    1. wykształcenie wyższe,

    2. obywatelstwo polskie,

    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

    4. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku,

    5. znajomość przepisów związanych z realizacją zadań opisanych w pkt. 3 oraz przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,

    6. umiejętność biegłej obsługi komputera i praktyczna znajomość MS Office,

    7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    8. nieposzlakowana opinia,

    9. co najmniej 3-letni staż pracy  w pomocy społecznej,

    10. posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej określonej rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2004r. (Dz.U. Nr 219, poz. 2224); 

    11. umiejętność kierowania zespołem pracowników,

    12. samodzielność, inicjatywa, kreatywność, odpowiedzialność, rzetelność,

    13. umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi.

  1. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

    1. umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność,

    2. znajomość procedur i praktyka w zakresie pozyskiwania środków unijnych,

    3. doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym,

    4. dyspozycyjność i wysoka kultura osobista.

  1. Zakres podstawowych zadań z zakresu stanowiska - m.in.:

    1. kierowanie ośrodkiem pomocy społecznej i reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie wykonywania zadań statutowych jednostki,

    2. realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz innych wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki,

    3. organizowanie pracy socjalnej ośrodka pomocy społecznej,

    4. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej i innych przekazanych do kompetencji,

    5. dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie za świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,

    6. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom potrzebującym,

    7. pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji,

    8. udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,

    9. pobudzanie aktywności społecznej i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin i środowisk społecznych,

    10. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami oraz instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych,

    11. inicjowanie nowych form pomocy,

    12. inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych, na programy przeciwdziałania patologiom oraz łagodzenia skutków ubóstwa,

    13. składanie radzie gminy corocznych sprawozdań z działalności ośrodka pomocy społecznej oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej ,

    14. planowanie finansowe  jednostki i  realizacja,

    15. sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych.

4. Wymagane dokumenty

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  5. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,

  6. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  8. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych  osobowych /Dz.U.z 2002 r. nr 101 poz.926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r.  o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2008r. Nr223, poz. 1458).  

W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.

5. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Rudzie-Hucie, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta /pok. Nr 5/ w godzinach 700 - 1500 do dnia 12.07.2010 r. do godz. 1500 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika OPS”.

W przypadku przesłania aplikacji drogą pocztową, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Rudzie-Hucie w dniu 13.07.2010r.

6. Inne informacje:

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Ruda-Huta, dnia 2.07.2010 r.

                                                             

                                                         Wójt Gminy Ruda-Huta

                                                               Kazimierz Smal


pełna treść - plik do pobrania

plik do pobrania - pełna treść ogłoszenia

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-07-02 14:46:14
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-07-02 14:46:14
Odsłon: 729
Dziennik zmian

PPWOW lista ofert, raport z oceny ofert

plik do pobrania - PPWOW_raport_06_2010.pdf

plik do pobrania - PPWOW_lista_06_2010.pdf

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-06-22 16:59:00
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-06-22 16:59:00
Odsłon: 750
Dziennik zmian

Raport z oceny ofert PPWOW

w załączniku pełna treść Raportu

plik do pobrania - Raport_05_2010.pdf

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-05-26 13:06:38
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-05-26 13:06:38
Odsłon: 723
Dziennik zmian

Lista ofert na świadczenie usług

plik do pobrania - pełna treść ogłoszenia

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-05-06 14:43:10
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-05-06 14:43:10
Odsłon: 743
Dziennik zmian

Sprawozdanie z realizacji programu współpracy za 2009 rok Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, wolontariatu i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego.

pełna treść sprawozdania - plik do pobrania

pełna treść sprawozdania - plik do pobrania

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-04-30 08:53:05
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-04-30 08:53:05
Odsłon: 741
Dziennik zmian

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

     Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. Nr 96 poz. 873 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XXXV/176/2009 Rady Gminy Ruda-Huta z dnia 17 grudnia 2009 r. w sprawie uchwalenia programu współpracy na 2010 r. Gminy Ruda-Huta z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, wolontariatu i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego.

WÓJT GMINY RUDA-HUTA OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT

NA REALIZACJĘ ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY
W 2010 ROKU

Konkurs dotyczy zadań:

Z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród dzieci, młodzieży i dorosłych z terenu gminy Ruda-Huta.

pełna treść ogłoszenia - plik do pobrania

Informacja o publikacji dokumentu
Ostatnio modyfikował: Marcin Tarasiuk
Data ostatniej modyfikacji: 2010-02-12 11:29:21
Opublikował: Marcin Tarasiuk
Data publikacji: 2010-02-12 11:29:21
Odsłon: 741
Dziennik zmian